onsdag 1 maj 2013

snapshots - fotoutmaning 1 maj

Första maj! Härligt va! Och vilken härlig dag! Ledigt, sol, vi är friska och vi är glada. Lycka!

Via en kommentar på Instagram hittade jag Kristina med bloggen Ingen Vanlig Dag. Kolla in den - så himla fina bilder! Kristina drar idag igång en fotoutmaning som varar hela maj och jag testar att hänga på. Det är olika teman och de närmaste dagarna är temana så här..
1) Snapshots
2) Liten
3) Hjärta
4) I mitt glas

Snapshots - vad är det? Jag använder Kristinas egen tolkning om att det är lite vad som helst. 





Nya glas från Ikea, ljuslyktorna från Paradisverkstan, fröna som ska i jorden vilken dag som helst, blommorna som sexåringen kom in med, eldkorgen vi skulle eldat i igår men som får en ny chans en annan kväll eftersom vi åkte till den riktiga brasan istället, en av stolarna ute som oljats in idag..

Hoppas ni alla haft en bra första maj idag! Nu njuter vi onsdagskvällen va!

6 kommentarer:

  1. Kul fotoutmaning! Härligt med en solig första maj!

    SvaraRadera
  2. Kul med en fotoutmaning. Glömmer aldrig din roliga bokstavsutmaning det var hur kul som helst. Ja nu ligger jag i soffan o pustar ut lär ha träningsvärk i morgon efter allt bärande. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Vad kul med fotoutmaning! Gillade din ;) får nog kika in där i helgen nu är det fullt upp...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. VAd kul med utmaning. Ska hålla koll härinne och se vad du hittar på´.
    Vilka ljuvliga Londonbilder. Jag älskar London och önskar att jag verkligen bodde närmare än jag nu gör. Tänk att få kvista över på en weekend bara så där.
    Härligt hav av pärlor, sånt går alltid hem hos mina tjejer också.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så bra du fångat temat... ska kika in där!
    Instagram är verkligen en källa till nya kontakter och man är runt i världen via foton på
    några minuter! Förstår att många över Facebook!
    Ha en bra fortsättning på denna ljuva månad!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  6. Låter som en roligt fotoutmaning!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera